U plaatst een bestelling in drie gemakkelijke stappen:
Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje leggen
Stap 2: Bestelling controleren
Stap 3: Betalen en afronden
Nee, dit is jammer genoeg niet mogelijk, u hebt wel de mogelijkheid uw bestelling te retourneren binnen de 14 kalenderdagen. De kosten en risico's verbonden aan de retourzending vallen te lasten van de gebruiker.
Klik hier om een product te retourneren.
Wij mailen u in de volgende fases van het leveringsproces:
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Is uw bestelling al meer dan 4 werkdagen onderweg?
Wij vermelden bij elk product de real time voorraad. Hieronder de meest voorkomende situaties.
Product is in voorraad
Producten die in voorraad zijn en voor 16u00 (GMT+1) besteld worden, worden onder normale omstandigheden de dag zelf verzonden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die opgelopen zijn door de transportfirma(s). Binnen de Benelux wordt uw zending binnen de 24u bij u thuis geleverd. Indien u kiest voor een milieuvriendelijke zending, wordt uw zending geleverd binnen 1 tot 3 werkdagen. De termijn voor zendingen buiten Benelux is afhankelijk van uw locatie, zie transporttijden voor uw geschatte levertermijn.
Product is niet in voorraad
Indien u producten bestelt die niet voorradig zijn moeten wij deze bestellen bij de fabrikant. De verwachte levertermijn is dan afhankelijk per fabrikant.
Opgelet! Dit zijn de verwachtte levertermijnen. Indien de fabrikant of leverancier een stockbreuk lijdt, productievertragingen oploopt of er producten einde reeks zijn (en dus niet meer worden gefabriceerd) kunnen deze levertermijnen niet gehaald worden.
Bij Gigatek zetten we ons volledig in om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Bestel je voor 16:00 uur en zijn de artikelen op voorraad, dan streven we ernaar om jouw pakket binnen de Benelux de volgende dag te leveren. Indien u kiest voor een milieuvriendelijke zending, wordt uw zending geleverd binnen 1 tot 3 werkdagen.
We werken samen met betrouwbare verzendpartners zoals GLS en PostNL om van maandag tot en met zaterdag jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Wij kunnen je bestelling versturen naar diverse internationale bestemmingen. De specifieke verzendkosten en levertermijnen worden bepaald door het land van bestemming. Voor een gedetailleerd overzicht van deze kosten en tijden verwijzen we u naar de bijbehorende tabel hieronder op deze pagina.
Type verzending | Verzendkosten | Gratis verzending vanaf | Transporttijden | ||
Normale verzending | Normale verzending | ||||
België | € 8 | € 4,50 | € 30 | 1 werkdag | 1 tot 3 werkdagen |
Denemarken | € 25 | / | € 300 | 2 tot 5 werkdagen | / |
Duitsland | € 25 | / | € 300 | 2 tot 3 werkdagen | / |
Finland | € 35 | / | € 400 | 4 tot 6 werkdagen | / |
Frankrijk | € 25 | / | € 300 | 3 tot 5 werkdagen | / |
Italië | € 30 | / | € 350 | 3 tot 4 werkdagen | / |
Luxemburg | € 8 | € 4,50 | € 30 | 1 werkdag | 1 tot 3 werkdagen |
Nederland | € 8 | € 4,50 | € 30 | 1 werkdag | 1 tot 3 werkdagen |
Oostenrijk | € 25 | / | € 300 | 2 tot 5 werkdagen | / |
Polen | € 18 | / | € 200 | 3 tot 5 werkdagen | / |
Spanje | € 35 | / | € 400 | 3 tot 7 werkdagen | / |
Wie?
We werken samen met betrouwbare verzendpartners zoals GLS en PostNL om van maandag tot en met zaterdag jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Wanneer?
De bezorger zal zich op dat adres aanbieden tijdens werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8u en 18u en zal het of de pakje(s) overhandigen aan de geadresseerde of aan elke andere persoon die aanwezig is op dat adres.
Wanneer u iets besteld, wordt uw bestelling standaard in 1 keer verzonden:
Afhankelijk van uw bestelling wordt tijdens het plaatsen van de bestelling de optie "leveren wat al op voorraad is" aangeboden:
*Bij het verzenden van artikelen met een lengte vanaf 1,90 meter wordt steeds een verzendkost van € 20 in rekening gebracht (milieuvriendelijke verzending: € 15), tenzij de bestelling minimaal € 250 bedraagt verzenden wij gratis binnen Benelux.
Was je niet thuis toen GLS bij je aan de deur stond? Dan vind je een kaart in de brievenbus met daarop informatie over je zending.
Je pakket is bij de buren afgeleverd
Als je niet thuis bent wanneer GLS het pakket komen aanbieden, zal de chauffeur proberen om het bij één van je buren te bezorgen. Op de kaart in je brievenbus zal dan het huisnummer vermeld staan waar je pakje werd afgeleverd.
Je kan je pakket ophalen in een GLS Parcelshop
Waren ook je buren niet aanwezig, dan brengt de chauffeur je pakje naar een GLS Parcelshop bij jou in de buurt. Met het zendingsnummer op je kaart kan je op de website van GLS je zending traceren om het adres en de openingsuren van jouw GLS Parcelshop terug te vinden. Je hebt 7 kalenderdagen de tijd om je zending daar op te halen. Neem zeker een geldig identiteitsbewijs mee en de kaart die je in je brievenbus vond.
Je pakket wordt de volgende werkdag opnieuw aangeboden
Als je pakje te groot of te zwaar is voor te bezorgen in een GLS Parcelshop, dan zal de chauffeur zich de volgende werkdag opnieuw bij jou aanmelden. Dit staat dan op de kaart vermeld. Ben je ook de tweede keer niet thuis, dan zal de bestelling automatisch worden teruggezonden naar de verkoper die vervolgens contact zal nemen met de gebruiker teneinde de levering van de bestelling te regelen. In dat geval kunnen bijkomende leveringskosten van de gebruiker worden geëist.
Voor alle klanten in België, Luxemburg en Nederland, bieden we gratis verzending aan voor bestellingen vanaf € 30. Als je bestelling onder dit bedrag valt, bedragen de verzendkosten € 8 en € 4,50 voor een milieuvriendelijke zending (levering 1 tot 3 werkdagen). Dit standaardtarief is van toepassing op de meeste artikelen, met uitzondering van bepaalde producten die vanwege hun omvang of gewicht speciale transportvereisten hebben.
Wanneer u producten bestelt die langer zijn dan 1,90 meter, zoals kabelgoten of buizen, wordt er een verzendkost van € 20 (milieuvriendelijke zending: € 15) toegepast voor bestellingen onder de € 250.
Voor nog langere items, zoals onder andere montagerails die de 3 meter overschrijden, hanteren we een verzendtarief van € 49 (milieuvriendelijke zending: € 39) voor bestellingen onder de € 750.
Voor grote en zware producten, zoals zonnepanelen en verwarmingsunits, rekenen we een extra leveringskost van € 89 (milieuvriendelijke zending: € 79), maar vanaf € 1500 leveren we uw pallet gratis.
Type verzending | Verzendkosten | Gratis verzending vanaf | Transporttijden | ||
Normale verzending | Normale verzending | ||||
Standaard verzending | € 8 | € 4,50 | € 30 | 1 werkdag | 1 tot 3 werkdagen |
Artikelen > 1,90 meter | € 20 | € 15 | € 250 | 1 werkdag | 1 tot 3 werkdagen |
Artikelen > 3 meter | € 49 | € 39 | € 750 | 1 werkdag | 1 tot 3 werkdagen |
Grote pallets | € 89 | € 79 | € 1500 | 1 werkdag | 1 tot 3 werkdagen |
Het is ons doel om deze specifieke transportkosten zo transparant mogelijk te maken. Daarom vindt u deze afwijkende kosten duidelijk vermeld op de productpagina en nogmaals in uw winkelmandje. Bij het afrekenen worden deze transportkosten automatisch toegevoegd aan uw bestelling, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Dit alles zorgt ervoor dat u vooraf precies weet wat de kosten zullen zijn, zonder verborgen toeslagen.
Wij kunnen je bestelling versturen naar diverse internationale bestemmingen. De specifieke verzendkosten en levertermijnen worden bepaald door het land van bestemming. Voor een gedetailleerd overzicht van deze kosten en tijden verwijzen we u naar de bijbehorende tabel hieronder op deze pagina.
Voor grote of zware items, zoals producten langer dan 1,90 meter of die op een pallet verzonden moeten worden, gelden verzendkosten op aanvraag. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, producten zoals kabelgoten, buizen, monatagerails, zonnepanelen en verwarmingseenheden. De kosten voor het verzenden van deze items worden individueel berekend en zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals de bestemming, de afmetingen en het gewicht van de zending.
Let op: Producten met speciale verzendvoorwaarden kunnen niet direct bij het afrekenen gekocht worden. Bij deze producten wordt aangegeven dat voor een nauwkeurige verzendkostenberekening contact opgenomen dient te worden, afgestemd op de specifieke eisen van de bestelling.
We nemen deze maatregel om ervoor te zorgen dat u de meest accurate en eerlijke verzendkosten krijgt aangeboden, afgestemd op elk product en de vereisten van uw bestelling.
Bestemming | Verzendkosten | Gratis verzending vanaf | Transporttijden |
Denemarken | € 25 | € 300 | 2 tot 5 werkdagen |
Duitsland | € 25 | € 300 | 2 tot 3 werkdagen |
Finland | € 35 | € 400 | 4 tot 6 werkdagen |
Frankrijk | € 25 | € 300 | 3 tot 5 werkdagen |
Italië | € 30 | € 350 | 3 tot 4 werkdagen |
Oostenrijk | € 25 | € 300 | 2 tot 5 werkdagen |
Polen | € 18 | € 200 | 3 tot 5 werkdagen |
Spanje | € 35 | € 400 | 3 tot 7 werkdagen |
Als uw land niet voorkomt in de lijst van bestemmingen waarheen wij standaard verzenden, verzoeken we u vriendelijk contact met ons op te nemen voor meer informatie. We staan klaar om de mogelijkheden voor verzending naar uw locatie te bespreken en om specifieke details te verstrekken over de verzendkosten en levertermijnen. Dit zorgt ervoor dat we een oplossing op maat kunnen bieden, afgestemd op uw individuele behoeften.
Wij streven naar een optimale service en werken enkel met kwalitatieve producten. Desalniettemin is het mogelijk bestelde artikelen te retourneren. Binnen veertien (14) kalenderdagen na ontvangst in ons magazijn crediteren wij de geldende waarde.
Let op: De kosten en risico's verbonden aan de retourverzending zijn steeds ten laste van de klant.
De Producten dienen verplicht goed beschermd te worden teruggestuurd in hun oorspronkelijke verpakking, in perfecte staat van wederverkoop (niet door de cliënt beschadigd, gehavend of vuil gemaakt), samen met alle mogelijke toebehoren, gebruiksaanwijzingen en documentatie. Indien u gebruik wilt maken van volledige restitutie, dient u de producten in originele verpakking te retourneren. Onderstaande punten leiden tot waardevermindering of weigering van retour:
Volg deze instructies om een artikel naar ons te retourneren:
Wij vinden het erg belangrijk dat u uw bestelling in een goede staat ontvangt. Als u denkt dat er een gebrek is aan het artikel dat u hebt ontvangen, of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. Wij zullen dan samen met u kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Geef ons hierbij zoveel mogelijk informatie over het probleem. Zorg ervoor dat u zeker het ordernummer en over welk artikel het gaat vermeld.
U kunt een artikel snel terugvinden via onze zoekbalk bovenaan:
U kunt ook zoeken via de categorieën: