Let op: Bestellingen geplaatst op 24 december vóór 12:00 worden geleverd op 27 december, en bestellingen geplaatst op
31 december vóór 12:00 worden geleverd op 2 januari. Wij wensen u alvast fijne feestdagen!
Menu
Het geknipte artikel voor je project gevonden? Geef dan aan hoeveel stuks je wil bestellen, en klik op het winkelmandje rechts om het artikel in je mandje te stoppen.
Wanneer je alles hebt gevonden wat je nodig hebt, klik je op het winkelmandje rechtsboven op onze website.
Controleer even of alle producten die je wil in je mandje zitten, en klik op ‘Bestellen’. Wanneer je nog niet ingelogd bent, log je vervolgens in op je Gigatek-account. Nog geen account? Geen nood: je maakt er makkelijk eentje aan.
Vul eventueel je gegevens aan, zodat je bestelling en de factuur op het juiste adres terechtkomen. Wanneer alles correct lijkt, ga je verder.
Controleer of alle gegevens kloppen, aanvaard de algemene voorwaarden en ga door naar de betaling.
Vervolgens kan je betalen via Bancontact, kredietkaart of overschrijving.
Je krijgt een orderbevestiging, en je bestelling wordt binnen de kortste keren geleverd. Makkelijk!
Om bestellingen te plaatsen heb je een account nodig. Die maak je heel makkelijk aan tijdens het bestellen, of op deze pagina.
Onze medewerkers kunnen helaas geen bestelling voor je plaatsen. Een account is dus nodig (en handig om een overzicht van je bestellingen en retours te krijgen).
Dat zou niet mogen! Probeer even een andere webbrowser of een ander apparaat. Nog altijd problemen? Verwijder even je cookies en probeer opnieuw.
Kijk even op je Gigatek-account onder ‘mijn bestellingen’ of je bestelling er genoteerd staat. Is dat niet het geval? Dan is je bestelling niet geplaatst.
Staat je bestelling er wel tussen? Check zeker de spamfolder van je mailbox.
Je hebt je bestelling meer dan 1 uur geleden geplaatst, maar je ziet ‘m niet op je account staan? Neem dan zeker contact op met onze klantendienst. We zoeken meteen een oplossing.
Je kan zelf helaas geen bestellingen aanpassen. Maar onze klantendienst doet het graag voor je! Je contacteert ons via ons contactformulier.
Dat kan! En dan is het handig om een offerte aan te vragen. Volg daarvoor onderstaande stappen:
Neem vervolgens contact op met onze klantendienst. Dan gaan we meteen aan de slag met je offerte.
Op de bestellingpagina van je Gigatek-account kies je de bestelling waarvan je de levertermijn van je backorder wilt weten (‘bekijk detail’).
Bij het nog te leveren product zie je hoeveel stuks er in backorder staan. Wanneer je op het informatie-icoontje rechts klikt, krijg je de verwachte leverdatum te zien.