AFHALING: Bij online bestelling vóór 16u de volgende werkdag, bestellingen geplaatst in het weekend afhaling op dinsdag
Menu
Het verkeerde product besteld? Geen probleem. Je hoeft gewoon even je retourformulier af te drukken om het terug te sturen.
Log in op je Gigatek-account, klik rechts boven op je naam en ga naar ‘mijn retouren’. Daar klik je op ‘product retourneren’. Selecteer de bestelling en producten die je wil retourneren. Vul bij elk product de reden in waarom je het wil terugsturen, en kies hoe je terugbetaald wil worden: met een tegoedbon of een terugbetaling op je rekening.
Download daarna het retourdocument, druk het af en leg het samen met je product(en) in de doos. Je retour is helemaal klaar voor verzending naar ons magazijn!
Nog niet helemaal duidelijk? We helpen je graag verder.
Je hebt 14 kalenderdagen bedenktijd vanaf de dag na levering om ons op de hoogte te brengen dat je (een deel van) je bestelling wil retourneren. Vanaf dat moment heb je nog eens 14 kalenderdagen om het product effectief terug te sturen. Hoe je dat doet, lees je hierboven.
Da’s niet de bedoeling! Laat het ons weten via het contactformulier op onze website. Stuur er zeker ook een foto bij waarop het artikel en de artikelcode goed zichtbaar zijn.
Dan nemen we snel contact met je op om alles recht te zetten.
Ruilen is helaas niet mogelijk, maar je kan je artikel wel binnen de 14 dagen terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen. Hierboven lees je hoe je een artikel terugstuurt.
Zodra je bestelling is geplaatst, gaat deze direct automatisch in behandeling in ons centrale magazijn. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. We begrijpen dat dit soms lastig kan zijn, maar dit proces zorgt ervoor dat we je bestelling zo snel mogelijk kunnen leveren.